• 535 001 483
  • angitia@angitia.pl

Polityka Jakości

Rozpoznając potrzeby rynku i Klientów oraz inwestując w wyposażenie szkoleniowo-dydaktyczne jesteśmy w stanie zaoferować szkolenia i usługę po szkoleniową, które są niezbędne przy podnoszeniu kwalifikacji, awansach, czy uzyskaniu zatrudnienia. Działania te realizowane są przez:

Doskonaląc stałą kadrę naszej firmy, znającą wymagania Klientów, dążymy do maksymalizacji wzrostu kompetencji i uprawnień zawodowych u wszystkich osób, które biorą udział w szkoleniach.

Wdrażamy i doskonalimy system zarządzania jakością wg PN-EN ISO 9001:2015 z wiarą, że pomoże nam jeszcze lepiej poznawać i realizować wymagania klientów i funkcjonować zgodnie z literą prawa.

 

                                                                                                                                                                                 Zatwierdził

                                                                                                                                                                       Zarząd Angitia Sp. z o.o.